Szczegóły oferty pracy
Informacje:
Nr ref 739/2013
Pracodawca: Klient Praca.cieszyn.pl
Miasto: Bielsko-Biała/Wapienica
Branża: Inne
Stanowisko: Specjalista/ka ds. obsługi klienta (ję
Rekrutacja: na etat
Opis stanowiska:
Firma 4call.pl, należąca do grupy kapitałowej DataContact, dysponująca ponad 150 stanowiskami pracy, ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista/ka ds. obsługi klienta (jęz.czeski)- infolinia WizzAir
 
Opis zadań:
 
·         obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia)
·         udzielanie wsparcia przy zawieraniu transakcji płatniczych, rezerwacji biletów
·         udzielanie odpowiedzi na pytania klientów linii lotniczych
Wymagania:
Wymagania:
 
·         bardzo dobra znajomość języka czeskiego
·         podstawowa znajomość języka angielskiego (niezbędna do obsługi systemu do rezerwacji)
·         umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
·         dyspozycyjność do pracy w godzinach 8:00-22:00 (praca w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli)
·         wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne
·         nienaganna dykcja
 
oferujemy:
 
·         pracę w komfortowych warunkach w nowoczesnym Call Center
·         zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie ze wszystkimi składkami
·         stały kontakt z klientem czeskojęzycznym
 
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w tytule maila 'WIZZAIR" na adres: anna.kowalska@4call.pl
Powrót
  O nas | Kandydaci do pracy | Oferta dnia | Oferty pracy | Au pair | Dodaj ofertę | Kontakt | Polityka prywatności
  Copyright © 2003 Labor. All Rights Reserved.